Thursday 25 December 2014

KULIT CANTIK DAN GEBU

Tidak dinafikan wanita dan kecantikan tidak dapat di pisahkan.Setiap wanita pasti mengimpikan kulit yang cantik,gebu dan awet muda.Bukan sekadar untuk kulit yang cantik tapi kulit yang sihat berseri.
Tidak hairanlah sesetengah wanita zaman sekarang sanggup berbelanja ribuan ringgit semata mata untuk kelihatan cantik,cerah,dan gebu.Malah ada pula yang sanggup menahan sakit cucuk sana cucuk sini hanya untuk cantik.

Semakin hari semakin banyak lambakan produk produk kecantikan yang di jual di pasaran.Tapi AWAS yer,dengan produk2 yang beracun yang boleh mencetus kepada kanser kulit dan pigmentasi.Pemilihan produk juga haruslah sesuai dengan kulit.Ramai yang mengalami masalah pada kulit akibat penggunaan produk kosmetik dan supliment untuk kecantikan yang tak terkawal dan tanpa pengesahan dari KKM.

Untuk mengenal pasti produk skincare yang mengandungi bahan beracun senang jer.Kesan pencerahan yang singkat,tekstur krim yang kesat,melekit dan kasar,kulit terasa gatal,pedih dan panas.Kulit menggelupas dan warna kulit putih kelabu.

Sebab itulah anda perlu berhati-hati dalam pemilihan sesuatu produk.Pilihlah yang 100% semulajadi tanpa kandungan bahan kimia terlarang.

Saya mengesyorkan anda menggunakan produk semulajadi yang terbaik dan semestinya produk dari SHAKLEE.


untuk sebarang pertanyaan atau tempahan produk kesihatan SHAKLEE, boleh 

sms/wassap 0111-4307287
Email:meluraduka154@gmail.com

COD area Shah Alam dan pos Seluruh Malaysia








No comments:

Post a Comment